Kan ik samsung smart tv apps op een manier op mijn philips smart tv krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou kunnen kijken naar Samsung Blu-ray spelers, die hebben vaak ook de Smart tv apps van Samsung.

Het beste antwoord

Iets vollediger: Samsung maakt gebruik van native apps. Hierdoor zijn er wat meer mogelijkheden op het toestel. Diverse andere merken, waaronder Philips, Sharp en LG hebben zich in een open platform op basis van HTML5 verenigd. Hierdoor kunnen die merken wel apps met elkaar delen. Overigens werkt LG ook aan TV's op basis van Android. Daarmee is mijn verwachting dat LG op termijn met deze alliantie zal stoppen. Samsung heeft onlangs de HomeSync uitgebracht. Deze ANS voor thuis heeft ook een SmartTV platform, maar niet dezelfde als op de TV's en Blu-Ray players van Samsung. In plaats daarvan heeft Samsung hier ineens ook voor Android gekozen.

Het komende jaar zal veel op het gebied van Android en Smart TV's gebeuren. Google heeft Google TV min of meer afgeblazen en zal Android TV gaan promoten. Nu al zijn er vele Android boxen te koop om Android aan je TV toe te voegen. Je hoeft jezelf dus niet te beperken tot het Smart TV platform van Philips zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Beide tv's maken gebruik van een ander "besturingssysteem." Net zoals je Mac OS hebt en Windows evenals Android & IOS.