Ik zoek een provider dat glasvezel bied in Noord-Holland met film 1 zenders en bellen ?

Het liefst in regio amsterdam ik heb xs4all geprobeerd maar die levert geen film 1 zenders

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

UPC. (glasvezel)Internet tot max. 120mb, bellen en film1 (extra pakket)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat ze leveren weet ik niet maar eurofiber adverteert op de radio dat ze bijna landelijke dekking bieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
escape
11 jaar geleden
Ja lekker! Een zakelijk abonnement afsluiten voor een paar honderd euro in de maand. Goed advies!
Film1 is onderdeel van Chellomedia en daarmee eigendom van UPC. UPC heeft met een beperkt aantal andere kabelaars afspraken over de doorgifte. XS4All zit daar inderdaad niet bij. Op de onderstaande link zie je de netwerken die overeenkomsten hebben voor Film1. Zoals je ziet zitten hier geen glasvezel leveranciers tussen.