een afstandbediening van action?

ik heb kort geleden een goedkope sleutelhanger afstandbediening gekocht bij de action. het probleem is dat deze het voor geen ene meter doet!het nige wat het doet is eenrood lampje laten branden!
het iemand hier misschien raad mee?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Is dit de afbeelding?
Daarvan weet ik de gebruiksaanwijzing namelijk:

Mute + power knop tegelijker tijd indrukken. Dan brand het lampje.

Daarna druk je op de powerknop die knippert langzaam. en druk de hele tijd op de power knop tot dat je tv uit gaat.

Gaat je tv uit, druk dan op mute (of een andere knop bij mij werkt mute het) en dan slaat hij die frequentie op.

En kun je eindelijk zappen...