Is dit een goed computer scherm voor films kijken en gamen?

Ik ben aan het kijken voor een nieuw scherm en heb deze gevonden:

http://azerty.nl/2-4297-644886/v7-led26w3s-9e-led-monitor-.html#kenmerken

Is dit een goed scherm om films op te kijken en games op te spelen?

Als iemand toevallig mee wilt zoeken of een scherm in de aanbieding heeft dan zoek ik de volgende eisen:

- Groter dan 24" (24" mag nog)
- Onder de €170,-
- Met Hdmi aansluiting
- Tv scherm mag ook zolang de kwaliteit voor films kijken en games spelen maar goed is.

Vooral films kijken is belangrijk de afstand is ongeveer 3 meter

Mvg: Lion

Toegevoegd na 1 uur:
net opgemeten 32'' gaat niet passen

Toegevoegd na 1 uur:
net opgemeten 32'' gaat niet passen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is geen slecht scherm voor dat geld met die grootte. Echter heb ik geen ervaringen met dat scherm.

Daarom zou ik je het volgende scherm willen aanraden(zie bron). Hij is maar 24 inch maar, hij is rustiger voor het oog. Het gescherm geeft de beelden scherper en mooier weer dan LED (IPS techniek). Daarnaast even het volgende. Mycom is een opzich bekende zaak (Valt samen met dixons en de Apple center onder de basgroup). Je bent hier zeker van de levering. Als je hem bestelt krijg je gelijk te zien hoeveel dagen het duurt voor dat je hem hebt. De tijd is afhankelijk van PostNL. En als je wilt kun je hem laten bezorgen in een Mycom filiaal. Als daar kun je hem dan gewoon bekijken en daarna beslissen. Maar ik weet bijna zeker dat je bijna nergens voor dit geld een 26 inch scherm zult vinden. Je zou nog wel even kunnen wachten tot het kerst is want dan komen de echte aanbiedingen bij oa. Media Markt, BCC, Mycom, dixons, Expert etc. Maar dat licht in je eigen handen. Als je er voor nu een wil hebben zou ik zelf voor de LG gaan ivm de IPS LED dat beter is dan de normale LED schermen.

GrtZ..

Toegevoegd na 1 minuut:
Btw 5 ms response tijd is indd niet veel. Maar als je het verschil nog niet gezien hebt hoef je je daar geen zorgen over te maken ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hij ziet er inderdaad niet verkeerd uit ik heb ook nog even gezocht en ik vond deze
http://www.informatique.nl/561708/acer-s271hlcbid.html?spcall=yes
dan maar iets meer betalen kan ik wel weer even vooruit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zelf bij de IPS LED techniek blijven. Het is merkbaar rustiger en daardoor fijner.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tevens zie ik dat de reactie tijd 6ms is. Das voor mij al een reden om te zeggen dat de techniek die der in zit verouderd is. Deze bestaat trouwens ook nog:
http://mycom.nl/beeld-geluid/monitoren/tft-monitoren/447209/lg-24-24en43vq-led Maar, de kleuren zijn minder mooi als een IPS scherm, dus minder mooi tijdens films
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even een gekke vraag als u zelf een scherm mocht uitkiezen (natuurlijk wel betaalbaar voor iemand van 18) welk scherm zou u dan kiezen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gekke vragen bestaan niet. Daarnaast kun je gewoon je zeggen want we zitten in ongeveer dezelfde generatie. Maar als ik NU een scherm moest kopen met het door jouw gestelde budget, dan zou ik voor de LG met IPS LED gaan (dus het eerste scherm).
MAAR aangezien ik goed ben in het verdienen van geld =P zou ik mijn geld nog ff een maandje opzij zetten en wachten tot ik ongeveer een eurotje of 350/400 heb. Dan kun je een echt goede tv kopen. Dan kun je en je pc op je scherm aansluiten en je game console (wat ik nu ook heb maar ik heb er dan ook nog een 1500 watt dolby setje bijstaan die ongeveer 128 Db ophoest. En nee mensen ik krijg niets van mammie en pappie, ik koop het allemaal zelf met eigen geld) http://www.bcc.nl/sony-kdl32r420.html dit zou een van de schermen zijn die ik zou kopen. lekker groot, je kan ook 42 inch nemen voor 399 maar das echt te groot (dan krijg je een knikkend hoofd als je Fifa 14 speelt ;') ) Maar goed dan moet je misschien nog wel ff wachten. Maar als je wacht is het 't allemaal wel waard. (Ik zat ook in dit dilemma en spreek dus uit ervaring).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
32 word denk krap maar zou wel kicken zijn voor films en gamen ik heb je een prive bericht gestuurd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb net opgemeten 32'' gaat niet passen in mijn kamer heb een klein kamertje en dat is dus echt te groot
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok duidelijk ik zal even reageren op ke mailtje