Is dit een goed computer scherm voor films kijken en gamen?

Ik ben aan het kijken voor een nieuw scherm en heb deze gevonden:

http://azerty.nl/2-4297-644886/v7-led26w3s-9e-led-monitor-.html#kenmerken

Is dit een goed scherm om films op te kijken en games op te spelen?

Als iemand toevallig mee wilt zoeken of een scherm in de aanbieding heeft dan zoek ik de volgende eisen:

- Groter dan 24" (24" mag nog)
- Onder de €170,-
- Met Hdmi aansluiting
- Tv scherm mag ook zolang de kwaliteit voor films kijken en games spelen maar goed is.

Vooral films kijken is belangrijk de afstand is ongeveer 3 meter

Mvg: Lion

Toegevoegd na 1 uur:
net opgemeten 32'' gaat niet passen

Toegevoegd na 1 uur:
net opgemeten 32'' gaat niet passen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is geen slecht scherm voor dat geld met die grootte. Echter heb ik geen ervaringen met dat scherm. Daarom zou ik je het volgende scherm willen aanraden(zie bron). Hij is maar 24 inch maar, hij is rustiger voor het oog. Het gescherm geeft de beelden scherper en mooier weer dan LED (IPS techniek). Daarnaast even het volgende. Mycom is een opzich bekende zaak (Valt samen met dixons en de Apple center onder de basgroup). Je bent hier zeker van de levering. Als je hem bestelt krijg je gelijk te zien hoeveel dagen het duurt voor dat je hem hebt. De tijd is afhankelijk van PostNL. En als je wilt kun je hem laten bezorgen in een Mycom filiaal. Als daar kun je hem dan gewoon bekijken en daarna beslissen. Maar ik weet bijna zeker dat je bijna nergens voor dit geld een 26 inch scherm zult vinden. Je zou nog wel even kunnen wachten tot het kerst is want dan komen de echte aanbiedingen bij oa. Media Markt, BCC, Mycom, dixons, Expert etc. Maar dat licht in je eigen handen. Als je er voor nu een wil hebben zou ik zelf voor de LG gaan ivm de IPS LED dat beter is dan de normale LED schermen. GrtZ.. Toegevoegd na 1 minuut: Btw 5 ms response tijd is indd niet veel. Maar als je het verschil nog niet gezien hebt hoef je je daar geen zorgen over te maken ;)

Bronnen:
http://mycom.nl/beeld-geluid/monitoren/tft...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100