Het beste kun je het testoordeel op de site van de consumentenbond bekijken, zie link. Kieskeuring is wel aardig maar consumenten die een apparaat hebben kunnen niet meer vergelijken!!. Mijn ervaring is dat de consumentenbond wel wat sterk naar prijs kijkt. wil je een goede en is de prijs niet belangrijk kijk dan ook eens naar de apparaten die meer punten scoren als de beste koop
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Samsung!!!

Samsung is een goed merk met doorgaans een mooi design. Of Phillips.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Panasonic, ik heb hem zelf ook. Prima beeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op deze site kun je ervaringen van andere mensen lezen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt maar net van je wensen en je budget af.

LG en Toshiba hebben goede niet al te dure tv's. philips en sony hebben doorgaans een iets beter beeld, maar zijn dan ook duurder.

Kortom, het is niet doen om 1 merk aan te geven wat het beste is. daarvoor zijn er teveel verschillende segmenten in de markt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt af van je budget, het design van het apparaat (ik weet 95% zeker dat het beste scherm qua specificaties niet altijd de versie is die uiteindelijk tegen de muur geschroefd wordt :-), en niet te vergeten het formaat van het scherm...

Kijk dus niet alleen naar specificaties maar kijk ook naar het algemene beeldkwaliteit, want iedere fabrikant is net weer anders - en dat is heel persoonlijk. Daarvoor moet je niet op internet zijn, maar bij een winkel met groot assortiment zoals BCC of Media Markt.

Daarnaast geef je aan een Full HD te willen, mijn advies is dan om tevens een kabel decoder aan te schaffen voor de beste beeld en geluidskwaliteit, neem geen Digitenne!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onthoudt één ding:

LUISTER NIET NAAR DE VERKOPER.

Dan ga je met het duurste naar huis en is het waarschijnlijk al verouderd.

Zelf heb ik een 32LG7000, maar die heeft dingen die ik niet gebruik zoals: Bleutooth, Intelligent sensor, etc.