Hoeveel Stippen zitten er op een tv als je kanaal nul doet?

Ik vraag me wel eens af hoeveel stippen er op een tv zitten als je het op kanaal zet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen vast aantal aangezien het een ruis is en dus steeds veranderd. Voor de rest hangt het van je tv af, je kan zeggen het aantal stippen is gelijk met het aantal 'pixels' op je beeldscherm ;)

En bovendien, zwarte, grijze of witte stippen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja is dat zo, of heb je op een grotere tv gewoon grotere (maar net zo veel) stippen?
Cryofiel
13 jaar geleden
Het aantal stippen kan alleen maar gelijk zijn aan het aantal pixels wanneer je zowel zwarte als witten stippen meetelt, en wanneer die stippen in een keurig schaakbordpatroon staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet grotere stippen, meer stippen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke. en ik bedoel alle stippen.

Andere antwoorden (1)

Ik denk meer dan 1000