bij mijn samsung smt c7140b werkt het aansluiten van een harddrive van2 tb van wd elements niet (kan de harde schijf niet zien), hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kan verschillende oorzaken hebben, welk bestandsindeling heeft de schijf? Partitioneer 'm anders met een kleine partitie van 500GB in NTFS en kijk of deze wel gezien wordt. Bij schijven vandaf 2TB en groter maakt men gebruik van de GPT indeling, en misschien kent deze ontvanger die indeling (nog)niet. Dus zou je in theorie 2x 1TB moeten maken die wél zichtbaar worden? Zou eerst effe testen met een kleine partitie van 500GB en die NTFS formatteren, als dit niet werkt misschien xFat? óf FAT32(denk aan limiet van 4GB per file)