Is Pim echt zijn rijbewijs kwijt?

je ziet dat Ruben het doorknipt maar is dat fake?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik ook willen vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor de samenleving hoop ik van harte dat het echt is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook absor en ik vraag me af hoe het mogelijk is dat hij ooit is geslaagd voor zijn rijexamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie zijn pim en ruben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ruben had er wellicht beter aan gedaan om de cbr examinator die Pim heeft doen slagen door te knippen.

Het beste antwoord

Ja is echt hij moet opnieuw lessen volgen en slagen dan krijgt hij opnieuw een rijbewijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
net goed voor hem

Andere antwoorden (4)

Lijkt mij dat het alleen voor de show was, iemand kan niet zomaar iemand anders' rijbewijs doorknippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de min nergens op slaan want je hebt gelijk.
Zie mijn antwoord hieronder.
Compensatie plus.
ja hij is hem echt kwijt , hij kan totaal niet rijden , heeft Ruben het ziekenhuis ingereden en is echt een gevaar op de weg dus hij moet en dat zei Ruben ook , nieuwe rijlessen nemen en dat wordt volgens mij ook geregeld door het programma , want zoals hij rijdt dat kan gewoon niet , het had ook heel anders met Ruben af kunnen lopen want hij maakte een smakkerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee er is geen officiele instantie geweest die zijn rijbewijs heeft ingenomen. Dus dat kan alleen als hij vrijwillig afstand doet van zijn rijbewijs en dat zal hij dan moeten doen bij het CBS. Hij kan natuurlijk wel gewoon nog eens rijles nemen maar zijn rijbewijs hoeft hij echt niet nog eens te halen.
12 jaar geleden
Nee, hij is niet officieel zijn rijbewijs kwijt.

Het is symbolisch en hopelijk gaat Pim al de adviezen opvolgen.

Ja. hij knipt hem echt door. Maar is hij daardoor officieel zijn rijbewijs kwijt? Neen. Hij kan met de 2 stukken gewoon naar de gemeente en een nieuwe aanvragen. Hij staat namelijk bij het RDW geregistreerd als houder rijbewijs cat B.

De enige die bij een persoon een rijbewijs ongeldig kan verklaren is het openbaar ministerie en alleen deze kan een rijontzegging van bepaalde of onbepaalde tijd opleggen. Of het CBR bij leeftijdskeuring.

Stel jouw kind knipt even jouw rijbewijs door, moet je dan opnieuw lessen volgen? Nee, gewoon een nieuwe aanvragen. Een kapot of gescheurd rijbewijs ontneemt niet jouw rijbevoegdheid.