Kan ik met een Digitenne ontvanger Nederland1,2,3 ontvangen zonder abonnement?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ja. Tenminste ik had dat wel. Ik betaalde al een jaar geen abo en had gewoon 123 tv. Bij goed weer zelfs af en toe 13th street. Ik weet niet of dat door heel NL geldt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan, in Nederland kan en mag iedereen gratis de publieke omroepzenders Nederland 1, 2 en 3 plus de regiozender uit de buurt ontvangen.
Dit is zo geregeld omdat sinds het opheffen van de kijk- en luistergelden iedereen via de belastingdienst voor deze diensten betaalt.
Je kunt het ongecodeerde DVB-t signaal ontvangen met een los Digitennekastje of, als je TV modern genoeg is, met de digitale tuner die in de TV zelf aanwezig is.