welke kabel heb ik nodig voor deze tv hoe heet deze kabel ?

ik heb een pioneer tv gekregen en ik weet niet wat voor kabel deze nodig heeft hier kun je foto zien van de input en hoe heet deze kabel
alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt dan ook een speciale Pioneer Mediareceiver nodig. Welke Pioneer is dit? Sommige zijn namelijk nog steeds een hoop waard en worden gewaardeerd door videophiles. Een KRP-500 heeft zo'n aansluiting. En heeft dan een KRP-500m kastje nodig om te werken.

Antwoorden (1)

Aannemende dat de System ingang bedoeld; dat is een HDMI kabel. Overal te koop voor vrij weinig geld. Let op dat je je niet zo'n dure aan laat smeren omdat die gouden contacten zou hebben; dat is totaal niet relevant voor de werking van de kabel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hdmi kabel heeft toch 2 hoekjes die schuin aflopen hier bij deze tv is dat in deze geval niet ... of heet deze kabel anders
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is geen HDMI. HDMI heeft twee afgeronde hoeken, deze maar een. Het is waarschijnlijk een displayport aansluiting.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thnks kyuzo ik heb hem gevonden top !