Welke 3d brillen kan ik gebruiken bij mijn Panasonic TX-P42ST50E?

Ik heb pas geleden een Panasonic 3d tv aangeschaft en omdat er geen 3d brillen bij zitten ben ik wel van plan deze ook te kopen. Het probleem is echter dat de (actieve) 3dbrillen van panasonic nogal prijzig zijn, mijn vraag is dan ook .. zijn dat de enige brillen die ik kan gebruiken voor mijn tv? Of zou ik ook de goedkopere brillen van samsung of zoiets dergelijks gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Veel (zo niet alle) actieve 3D brillen van 2012 en nieuwer zijn universeel. Die van o.a. Sony en Samsung kunnen dus ook. Deze twee van Samsung zijn zover ik weet het goedkoopst.

http://tweakers.net/pricewatch/310830/samsung-ssg-4100gb.html
http://www.kieskeurig.nl/3d_bril/samsung/ssg-5100gb/prijzen/bezorgen/1271491#prijzen

Als je zelf verder wil kijken, naar het logo in de bron moet je op zoek voor deze brillen.

Toegevoegd na 3 uur:
Dat universele is trouwens ook op tv's vanaf 2012 van toepassing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah geweldig, die panasonic die ik heb is uit maart 2012 dus ik neem aan dat het dan mogelijk is? zijn die samsung overigens voor actief 3d of passief 3d, dat kan ik niet echt vinden op die links?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah geweldig, die panasonic die ik heb is uit maart 2012 dus ik neem aan dat het dan mogelijk is? zijn die samsung overigens voor actief 3d of passief 3d, dat kan ik niet echt vinden op die links?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, dit zal me een hoop geld schelen. Ik weet ook niet hoe geweldig 3d is daarom probeer ik het liever uit met een iets goedkopere bril.

Andere antwoorden (1)

Uitluitend de panasonic brillen. Er zit nl een sensor in die op de tv reageert.