Zijn er 3D televisies zonder dat men een 3D-bril hoeft te gebruiken om het 3D-effect te bereiken?

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=iyyZxmjt4LU

Antwoorden (1)

Deze zijn vooralsnog in de ontwikkelingsfase. Ze bestaan wel en worden in de komende jaren gemaakt voor commercieel gebruik. De meeste van deze schermen zijn vergelijkbaar met de technologie van de '3ds' een scherm dat licht afgeeft in 2 hoeken ( oog links/rechts) waardoor de kijker de 3D ervaring meemaakt. De 3DS is trouwens wel te koop.