Mijn Philips ambilight tv gaat niet meer aan, wat zelf te doen?

Van de week sprong hij ook zomaar uit en kreeg hem later die dag pas weer aan.
Nu sinds gister niet meer aan gekregen.
Naast de aan en uit knop knippert een rood lampje.
Via de afstandsbediening werkt hij ook niet.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zie dat het rode knipperende lampje rechts onder zit, naast een blauw lichtje en weet niet of er nou naast de aan en uit knop boven eerder ook een rood lampje knipperde zoals ik beschreef.

Toegevoegd na 19 minuten:
De tv is al wat ouder o'n 8 a 9 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Contact opnemen met de klantenservice. Dit hoort niet.
Toen de tv zomaar uitsprong, is er toen ook een vonk(je) of geluid geweest, is er meer stroom uitgevallen, doet het stopcontact het nog wel goed?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het stopcontact doet het goed. Van de week zag ik inderdaag een fonk in het stopcontact toen hij de eerste keer utsprong maar nadien later die dag deed hij het weer.

Het beste antwoord

Je Televisie vertelt eigenlijk ( via het knipperende lampje ) ik kan geen genoeg stroom meer leveren om de TV aan te zetten . Waarschijnlijk kan je hem vanavond gewoon weer even aanzetten en gaat hij daarna weer uit. Dit wordt veroorzaakt door een kapotte ELCO . Als je niet weet wat dat is , zie foto . Daarop is duidelijk te zien dat de ELCO net als een pak zure melk opgeblazen is . Normaal is deze dicht en blijft de stroom netjes in het tankje , maar bij een ELCO die lekt loopt de stroom weg vandaar dat die ook weer uitvalt . Maar ook dat houdt een keer op . Ga er mee naar een monteur en laat hem maken . Kost een paar tientjes ( tenminste dat reken ik er voor ) dus meer mag het niet kosten .
Succes