Ja, dit is gewoon een zwak punt van dit toestel.

Zie de reactie van de reviewer op een vraag van een lezer:
http://www.3dtvmagazine.nl/2012/11/review-philips-46pfl7007h-pfl7007-serie-3d-lcd-tv/

Hij zegt dat de input lag vergelijkbaar is met die van de 8000-serie.
In de review van de 8000-serie geeft hij aan dat deze meer dan 65 ms is, wat echt flink is: http://www.3dtvmagazine.nl/2012/10/review-philips-46pfl8007k-pfl8007-serie-3d-lcd-tv/

Ter referentie: De inputlag is acceptabel bij 30 ms voor regulier gamen. Voor de hele serieuze spelers van 3D-shooters moet het nog lager zijn. Er zijn televisies met 15ms. Maar goed, je moet gewoon een middenweg vinden tussen een goede televisie kwa beeld en de gameeigenschappen. Wanneer je 30 ms aanhoudt, kan dat prima.

Toegevoegd na 5 minuten:
Heel specifiek valt het niet te zeggen, maar als je een nieuwe televisie overweegt: In de regel hebben Sharp, Sony en Panasonic de inputlag voor hun reguliere modellen (dus 70" conferentie-panelen uitgesloten) altijd wel op orde.

Lees verder reviews op FlatpanelsHD.com en HDTVtests.co.uk. Dat zijn de enige echt goede review-sites voor televisies die ook de inputlag altijd meenemen.

Overigens heb je naast de inputlag ook te kijken naar de reactietijd. (bij een lage reactietijd wordt het beeld minder snel wazig bij een snelle beweging) Feitelijk kun je het beste kijken naar een plasma aangezien die veruit beste reactietijden hebben.