Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn dvd speler/recorder speelt gebrande schijven niet goed af, hoe los ik dit op?

model is Sony RDR AT 105, ik heb een gebrande dvd geprobeerd af te spelen, na 3 minuten staat t beeld stil en doet verder niks meer.. wat is hier de oorzaak van? de dvd speler kan wel gebrande dvds afpelen zo staat in de specificaties.. de schijf is ook al schoongemaakt. ligt het aan de dvd of aan de dvd speler? de bestanden zijn wel zoals het orgineel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
836

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk de kwaliteit waarop het op de CD gebrand is. Dit kan aan je computer liggen, dit komt erg vaak voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat probleem had ik een tijdje geleden ook, wij brandden eerst altijd dvd's en cd's met een schijf waar -R op stond, dit kon onze dvd speler niet lezen dus hebben we schijfjes van +R gekocht die hij wel kan lezen. Dus waarschijnlijk ligt het aan het soort cd-tje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding