hoe kan ik een hoodftelefoon aansluiten op mijn samsung tv UE32F6400?

.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb onlangs een samsung tv aangeschaft en ik wilde laatst met koptelefoon achter de tv zitten. Ik kwam toen tot de ontdekking dat mijn plug van de koptelefoon (normaal formaat,3mm) niet in de ingang in de tv past! Hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel via de hoofdtelefoon het geluid kan krijgen.

P.s. als ik de stekker wel in het gat steek valt hij er direct weer uit maar als ik hem er in houd en een beetje heen en weer beweeg hoor ik af en toe wel geluid.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Uw TV heeft een 3,5mm audio output, u zal dus eens het juiste gaatje moeten vinden, niet op de achterkant maar op de rechter zijkant bijna onderaan.