Kun je met een 3D-bril van Pathé 3D-films kijken via een 3D Blu-ray speler?

Het betreft een REAL 3D-bril van Pathé. En met een 3D-film bedoel ik als voorbeeld deze film: http://www.bol.com/nl/p/oz-the-great-and-powerful/1002004013673565/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Dat hangt van je tv af. Veel tv's vereisen een actieve 3D-bril, maar er zijn er ook die werken met een passieve bril, zoals die van de bioscoop.
bamibal
10 jaar geleden
Wanneer jij een 3D tv hebt met passieve 3D techniek, dat vaak SBS (side by side) wordt genoemd, kun jij het Pathe brilletje thuis gebruiken met een 3D SBS film.

Echter dit kan alleen wanneer jouw TV passieve 3D ondersteund en dus niet actieve techniek ondersteunt of wanneer het helemaal geen 3D tv is.