Hoe sluit ik mijn PlayStation 3 aan op een oude PHILIPS TV?

Ik heb vrij oude tv gekregen en wil graag mij Ps3 er op aansluiten, alleen geeft de tv geen menu van de Ps3 aan. Ik heb het al via de Scart geprobeerd en de gekleurde gaatjes aan de zijkant (wit, rood & geel).

De tv heef verschillende functies waar hij op kan staan. Dat zijn:
EXT1, EXT2, SVHS2 & EXT3. Bij al deze mogelijkheden heb ik het al geprobeerd.

Weet u wat ik verkeerd doe?
Ik heb er nog verschillende foto's aan toegevoegd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.5K

Antwoorden (1)

Je ps3 staat nog ingesteld op hdmi signaal en moet weer naar scart.
Dit is makkelijk op te lossen: Zet je ps3 aan zodat het rode lampje gaat branden, zet nu je vinger op de aanknop van ps3 (vooraan bij het rode lampje) en HOU deze knop ingedrukt (ongeveer 5 tot 7 seconden), je hoort dan een aantal piepjes en dan zijn je beeldinstellingen van de ps3 gereset (de rest is nog normaal). Je ps3 wordt dan ingesteld op automatisch zoeken welk signaal hij heeft en dan ziet hij dat je scart hebt.