waar moet ik op letten als ik een lcd tv aanschaf en is full hd beter dan hd ready

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb zelf een enorm hd ready scherm (1,5 meter), en ik ben erg tevreden over de beeldresultaten. Het is gewoonweg perfect beeld, misschien iets minder dan hd full, maar dat verschil is te verwaarlozen. Ik heb dit wel in combinatie met een digitaal abonnement van ZIGGO.

Waar je op moet letten is dat je een tv koopt die jij kwa beeld mooi vindt. die alle aansluiting heeft die je nodig hebt en die ook voor de toekomst geschikt is. Fullhd hoeft niet beter te zijn dan hd ready. maar de betere componenten zitten meestal wel in een fullhd tv denk b.v aan 100hz of meer, betere speakers en internet op je tv. Je zal ong een jaar of 10 met een nieuwe tv gaan doen en de aankomende jaren zal de digitalisering op tv gebied alleen maar toenemen denk b.b aan glasvezel en nog meer kanalen welke in HD uitgezonden zullen worden. Wil je dan optimaal genieten en ontspannen tv kijken is een Full-hd met 100hz of meer wel de voorkeur hebben. Maar het belangrijkste koop een tv die jij kwa beeld het mooist vindt. succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100