Wat heb je exact nodig om digitale televisie(HD) te ontvangen?

Ik wil graag digitaal televisie kunnen kijken, met of zonder hd dit maakt mij niet veel uit, maar als ik het goed begrijp is dit weinig extra qua aanschaf dus dat maakt dan niets uit. Maar ik heb nu een tv op het oog met een dvb-c tuner dit is voor kabel televisie, dat heb ik, dan moet ik nog een smartcard hebben, ben ik er dan qua aanschaf? ervan uitgaande dat ik gewoon een abonnement overeen kom met mijn aanbieder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee je moet dan nog een dingetje hebben en dat is een CI+ module.

Dus:

TV met CI+
CI+ Module
Smartcard

Toegevoegd na 45 minuten:
Als je nu een kabel abonnement hebt bij Ziggo, heb je direct al de beschikking over digitaal+HD. Je moet wel even een formuliertje terugsturen naar ZIggo.