Hoe kan ik een film van een stick afspelen op mijn tv ?? ?

Wij hebben een gedownloade film in divx op een stick gekregen. Volgens de handleiding zou onze tv (LG 26LK330) deze moeten kunnen afspelen maar hij zegt steeds dat het een lege map is. Op de computer doet hij het wel. Iemand een idee ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Hoi,

Ik denk dat hij het formaat (waaruit de film bestaat zoals avi,mpg oid. niet aankan of kan starten..
Oplossing is dan om te kijken wat jouw tv wel lust vaak divx of zo. Dan via bijv.progamma format factory (gratis) de film veranderen in een format watie wel begrijpt,herkent en lekker vind.
Dat kan ook het geval zijn met foto's of andere content die je allemaal in het gewenste formaat kan brengen met bijvoorbeeld bovengenoemd progamma.

Succes!!

groet Simon

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus waarschijnlijk ook geen divx,sorry maar iets wat het vaak beperkte afspeelgeheugen van je tv snapt

Toegevoegd na 5 minuten:
Ook kan je proberen om als je tv op divx zou moeten afspelen het bestand op de stick te herstellen via ff of opnieuw te downloaden
Wat ook nog kan is : naar menu van je tv of LG op het net en de tv software te updaten misschien nog wel het meest waarschijnlijk (hoop ik)
Succes!