Wat is het verschil tussen een Panasnoic TX-L42WT50E en Panasonic TX-L42WT50?

Beste mensen,

wij zijn van plan om een nieuwe TV te kopen, namelijk de Panasonic TX-L42WT50, maar op bepaalde websites staat er bij dit product de letter "E" van achter, ik vroeg mij af wat het verschil is tussen deze 2 producten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is die zonder E hetzelfde als die met een E, maar wordt die gewoon weggelaten. Die E geeft aan dat het een Europees model is. Het zegt iets over de tuners ofzo, en dat je er de juiste stekker erbij krijgt, verder niks bijzonders.

Bron gaat over de plasma line-up, maar voor de LCD's gaat waarschijnlijk hetzelfde op.