Zit er kortsluiting in mijn televisie?

Ik heb sinds 4 dagen een nieuwe televisie.

Het beeld was bij het aansluiten niet super scherp.
De dag erna heeft mijn decoder het begeven.

Nu is ook mijn externe harde schrijf kapot gegaan tijdens het afspelen van een film via mijn televisie.

Is dit nu super pech hebben? Of zou er wat mis zijn met de televisie?

Inmiddels heb ik een nieuwe decoder en het beeld is vele male beter.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou voor als nog daar niet van uit gaan.
Als je kabel hebt, zou ik eens checken of er (bij een niet aangesloten kabel) spanning staat op de kabel, vergleken bij jou randaarde van je stop kontakten, dat wil nog wel eens voor komen en kan ook schade veroorzaken.