Wat is verschil tussen WLAN en internet TV?

Samsung UE32ES6800 LED Smart TV/ 32Inch/ Full HD / 400Hz / 3D / WLAN
En Samsung UE32ES6800 - 3D LED TV - 32 inch - Full HD - Internet TV

Mijn vraag is: Waarom zelfde model is ergens anders 200 euro goedkoper,en wat is verschil tussen WLAN en internet TV?

Zie http://tweakers.net/pricewatch/307374/samsung-ue32es6800.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Er zit zelfs meer dan €350,- prijsverschil in, bedrijven zijn daar vrij in, met internetverkoop valt het wel altijd gelijk op.

WLAN (meestal Wi-Fi) , staat voor Wireless LAN, je kan dan dus gebruik maken van "internet TV" (youtube app en/of een browser en soms nog meer) zonder een kabel in je tv te doen. Als er geen internet TV op een TV zit is de toevoeging van draadloos of een bedrade netwerk aansluitingen meestal ver te zoeken.