Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wij hebben een samsung smart tv, hoe sluit ik een laptop en toestenbord aan op de TV?

Wij hebben een samsung smart TV gekocht met een draadloos toetsen bord.
Het schijnt zo te zijn dat je dat je de laptop op de tv kunt aansluiten en deze dat kunt bedienen met het draadloos toetsenbord. De TV fungeert dan als beeldscherm. Hoe maak ik de verbindingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met een HDMI kabel of een VGA Kabel. Deze ingangen zitten in de laptop en ook op de tv. In dit geval gaat het denk ik om de HDMI kabel als je een nieuwr tv hebt een een wat nieuwere versie laptop. Kanaal is dan HDMI 1, 2 of 3. De draadloze toetsenbord installeer je gewoon op je laptop dan is deze gewoon te gebruiken via je laptop op de tv. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
waarschijnlijk heb je een vga naar hdmi kabel nodig als er geen vga ingang op je tv zit
http://www.blueface.nl/1080p-hdmi-male-naar-vga-female-adapter-converter-kabel-voor-laptop-pc-dvd-hdtv-ps.html?search=vga%20hdmi let wel deze een korte dus je heb nog een aparte monitor kabel nodig
maar is wel handig en universeel
daarnaast moet je dus nog het geluid naar de audiopoorten voeren vaak is dat JACK JACK of JACK-tulp http://www.blueface.nl/3-5mm-stereo-jack-3-5mm-stereo-jack-kabel-10-0m.html?search=jack%20jack de draadloze keyboard en muis sluit je gewoon aan op de laptop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan hoop ik voor vraagsteller dat laptop ook een HDMI ingang heeft. Dan is het een kwestie van aansluiten en alles werkt zonder gerompslomp. Zelfs geluid staat er dan op. Hier heb je ook eventueel kabeltjes voor hoor.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding