Hoe los ik storing van digitale tv op?

Tot vorige week had ik Ziggo alles in 1 basis, hoewel het redelijk to zeer stabiel was, had ik toch dagelijks op mijn tv wel last van storing (2-3 keer per dag soms langs, soms kort). De storing was dan dat het beeld en geluid niet goed werden opgemaakt.

Ik heb Ziggo hier tot tweemaal over gecontacteerd, maar deze gaven geen reactie en toen ben ik overgestapt op telfort. Nu heb ik hierbij gelijk een nieuwe tv gekocht en dus bijna alles is vervangen.

Kreeg ik eergisteren en gisteren opnieuw last van die zelfde storing (misschien iets minder heftig). Maar ligt het dan nog wel aan de provider of moet ik het elders zoeken?

Ik woon in een nieuwbouw huur (2009)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controleer je eigen bekabeling eens.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/problemen-oplossen/

Het beste antwoord

Hoogwaarschijnlijk zit het probleem in je eigen bekabeling.
(Te lang slechte connectors)
Zie bron voor hoe dit op te lossen.