Ziggo live tv, Beneden hebben we het al , Hoe krijg ik dit boven ook?

Ik heb beneden ziggo tv, met zo'n smartcard en decoder. Boven heb ik geprobeerd met een smartcard en aparte decoder digitale tv te krijgen , dit lukt niet, waarvan ik de oorzaak niet weet, en wel wil weten.. Nu zag ik bijj een vriend dat hij zijn tv op pauze kon zetten en opnemen, dit hebben we beneden niet en ik wil dit boven in mijn eigen kamer wel.. Betalen is geen probleem , maar wat moet ik hier doen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb zelf ook ziggo en wat jij beschrijft met pauzeren enzo daar heb je een digitale hd recorder voor nodig. Je hebt wel 2 smartcards? Misschien is ie niet geactiveerd. Bel gewoon ziggo )1200 vanaf vaste tel daar kunnen ze je verder helpen met beide vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Analoog heb je zowiezo dus als je beneden analoog kijkt kun je boven digitaal kijken met 1 smartcard )voor analoog heb je geen decoder en smartcard nodig' Analoog moet je natuurlijk wel dat ding met die ronde aanlsuiting in de muur pluggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(voor analoog heb je alleen tv kabel nodig)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook op twee punten digitaal kijken, ook met interactieve tv. Je hebt wel meerdere smartcards nodig, ik geloof dat je 3 smartcards kan activeren op een abonnement.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/televisie-radio/smartcard-activeren/