Kan ik mijn HP G62 met HDMI, aansluiten op mijn tv met AV Poort en de gebruikelijke witte, rode en gele ingangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor. Maar dan heb je wel een converter nodig.
(Zie link)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Je zit op het juiste spoor, maar deze converter heeft geen composiet-uitgang (dat is de gele plug die de vraagsteller nodig heeft).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja...
Daar zijn kabeltjes voor.
http://www.automation-drive.com/EX/05-12-20/vga%2520to%2520rca.jpg
(Net als HDMI kabeltje en RCA (audio) kabeltjes)
Maar zal toch echt eerst van digitaal (HDMI) naar analoog geconverteerd moeten worden. :)
gvrox
11 jaar geleden
Eh nee, zo'n kabeltje gaat niet werken. De stap van digitaal naar analoog is wel essentieel inderdaad.
gvrox
11 jaar geleden
http://www.port-ta.com/products/258.html is een converter die doet wat vraagsteller wil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk. :)
Dat is de converter die helemaal aan de eisen van vraagsteller voldoet.
Bedankt voor je aanvulling gvrox.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat zal de kwaliteit van het beeld zijn en als je films wilt weergeven komt er dan geen probleem met de DHCP?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DHCP? Wat heeft dit met het beeld te maken?
En kwaliteit? Tja tis natuurlijk weer (iets eerder) analoog.
gvrox
11 jaar geleden
De kwaliteit zal niet super zijn, en HDCP is bij die Chinese leveranciers vaak geen probleem (zeker niet omdat het naar SD omgezet wordt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, HDCP. :)