wanneer krijg je de eredivisie-bal?

ik heb gisteren een abonnement genomen op eredivisie live.
en ze zeiden dat ik er een bal bij kreeg dus als één van jullie dat al een keer heeft meegemaakt laat het weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gekopieerd van de website:

Disclaimer: U ontvangt binnen 2 weken na aanmelding een brief van Eredivisie Live waarmee u zelf kunt aangeven of u de officiële Eredivisie replica bal gratis wilt afhalen of thuis wil laten bezorgen met een kleine bijdrage in de bezorgkosten a €2,95. Deze actie is geldig tot 01-09-2012 en geldt uitsluitend voor alle aanmeldingen via deze website. Kijk voor de specifieke voorwaarden op de productpagina's welke te vinden zijn onder de bestel buttons.

--01-09-2012, dit is al geweest, dus of je hem krijgt weet ik niet zo zeker gezien het gewoon nog wel op de website staat dat je de bal krijgt bij een abonnement maar de actie loopt tot 01-09-2012.

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik zou contact opnemen!