Ik heb een nieuwe LED TV van samsung maar hoe gaat die LED aan? ik weet niet welke soort TV ik heb! weet iemand raad? b.v.d

heb samsung tv maar weet niet hoe LED aan moet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Led kan niet aan of uitgezet worden, maar is een beeldverbeteringstechniek waarbij led's de achtergrond van het scherm verlichten.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rudy bedoelt waarschijnlijk Ambilight (randverlichting in mooie kleurtjes) maar dat zit alleen op Philips TV's.
Ambilight werkt ook met LED's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naja ik kan het ook zonder LED's doen maar toch heel erg bedankt voor het antwoorden