Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dat zwarte brede streep op mijn lcd tv van LG ?

Het gaat niet weg en zit er al 1 maand op het gaat ook niet weg als ik er op klop

Toegevoegd na 34 seconden:
Het is helemaal van boven en loopt van links naar rechts helemaal

Toegevoegd na 13 uur:
Afbeelding toegevoegd .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met de rest van de info kun je met een zeer grote zekerheid zeggen dat het in de tv zit. Dit kan een interne kabel zijn of een slechte soldering in de panel aansturing.
Breng hem maar iemand die kennis heeft van reparaties aan tv's.

Ik weet niet hoe oud hij is. Je kunt ook proberen om LG te spreken en te vragen wat zij voor jou kunnen btekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt hiermee terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Het zal niet onder een voledige garantie vallen maar ze kunnen zeker wel wat doen.
Aangezien dit een hele andere discussie is, kun je op deze site hier meer over vinden.

Andere antwoorden (1)

Schakel de tv helemaal uit en haal alle kabels los. Sluit hem vervolgens weer helemaal aan, zodat je zeker weet dat alle kabels goed zijn en goed zijn aangesloten. Kijk of je er dan nog last van hebt. Zo ja, dan is je scherm kapot.

Een trillende/bewegende streep duid op een kabel defect. Kabelbreuk of niet goed genoeg aangesloten.

Een stilstaande streep duid op een defect of verouderd scherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding