Kan je ook alleen digitale tv kopen zonder bellen en internet?

Ik heb een tv op me kamer en wij hebben geen digitale tv
En het gaat over de provider zeelandnet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

op de site van zeelandnet/delta, staat van wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van de site:

"Wat heb ik nodig voor DELTA DIGITALE TV?
•een kabelabonnement (volledig pakket) bij DELTA;
•een digitale ontvanger;
•een DELTA DIGITALE TV Smartcard (onderdeel van het Startpakket)"
In de Algemene Voorwaarden voor digitale televisie staat:

"3.2 Digitale kabeltelevisiediensten kunnen
slechts geleverd worden indien de aanvrager
op basis van een CAI-abonnement overeengekomen
met DELTA Kabelcomfort B.V. al
beschikt over een werkende aansluiting binnen
het gebied waarin DELTA Kabelcomfort B.V.
levert, waarover permanent televisiesignaal
wordt geleverd en welke aansluiting geschikt
is voor het leveren van digitale televisie."

Het lijkt te kunnen, mits er nu al tv-signaal van hen betrokken wordt. De tv zelf moet er natuurlijk ook geschikt voor zijn.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoeveel zou dat kosten?
Computoon
11 jaar geleden
Digitale televisie is alleen beschikbaar i.c.m. DELTA Kabel TV en Radio (max. € 16,45 per mnd). Er geldt een (nieuwe) minimale contractperiode van 12 maanden voor alle diensten inclusief DELTA Kabel TV en Radio. Als je al 'gewone' (analoge) televisie hebt via DELTA dan heb je alleen nog de eenmalige uitgave voor digitale televisie. Die kosten bedragen euro 24,95. Bestellen van DELTA Digitale TV kan bij één van de dealers die Delta heeft geselecteerd. Daar kun je de digitale ontvanger en het zogeheten Startpakket aanschaffen. Hieronder volgen de namen van die bedrijven: Omdat ik niet weet waar in Zeeland je woont, verwijs ik je naar deze pagina. Daar kun je per plaats kijken welke dealers er zitten: http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/deltadigitaletv/?view=6&tab=2 Nogmaals: de tv moet wel geschikt zijn (qua techniek en aansluitingen) voor digitale televisie, dus niet al te oud.
Met een schotel antenne kan je overal digitale TV kijken zonder bellen, internet, kabel of ADSL abonnement.