Waar kan ik een full had Led beamer kopen?

Ik ben op zoek voor een beamer hij moet werken tussen 2tot4 meter ik wil hem een 80 inch scherm laten projecteren en hij moet Led zijn. mijn vraag is zijn deze te verkrijgen +/- 800euro kan ze zelf namelijk niet vinden?

en mijn 2de vraag is zal heel heel veel verschil zijn of ik 1080p 720p of een 1280*800 neem? want mischien is op een 1280*800 ook heel goed beeld om films op te kijken (totaal verduisterde ruimte).

of weet iemand een plaats waar ik het verschil kan zien tussen deze beamers?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het eens bij de mediamarkt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope geen led beamers en maar 1 full hd beamer voor 1500euro ...

Antwoorden (1)

Als je in een verduisterde ruimte films wil kijken moet je een home cinema beamer hebben 16:9 beeldverhouding.
Bedenk daarbij, alle waar naar z,n geld?
Ik zou geen reden kunnen bedenken dat je perse led moet hebben wel een reden dat je perse geen led moet nemen.
Namelijk de betrouwbaarheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb nog geen vast inkomen dus ik wil niet over 1 jaar de lamp moeten vervangen, ik zat zelf te denken aan de acer k330 voor 450 euro.