Als ik de ziggo smartcard met CI+ module in mijn tv doet, geeft mijn tv een foutmelding, hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb een Samsung UE32D6500, en een CI+ module van neotion (ziggo geschikt, staat erop) en een gewone ziggo smartcard.

Als ik ga zoeken naar digitale zenders, kan ik deze ook niet vinden.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Bij voorbaat Dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor foutmelding geeft hij?

Antwoorden (2)

als je tv ver van je inkomst signaal zit kan het zijn dat je signaal niet sterk genoeg is. dan moet je er even een versterker tussen zetten.(zo dicht mogelijk aan het beging).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt een speciaal code nodig die is te krijgen bij ziggo klanten service, die code is verbonden aan je post code