Hoe kan ik een film op de harde schijf van Humax dig ontvanger vertonen op een andere TV met USB/HDMI aansluiting? Via USb stick of iets anders?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb een Humax 5050C met USB en HDMI aansluiting.Ik wil een opgenomen film afspelen op een Panasonic Tv met HDMI en Usb aansluiting. Deze is niet gekoppeld aan een netwerk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan met een USB stick. Hoogstwaarschijnlijk zul je het eerst moeten converteren. Dat kan gratis met:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Dit is iets te makkelijk FreekJuweel 'ja dat kan met een USB stick'....zo kan ik ook een punt verdienen. Vertel dan op z'n minst HOE dat moet, want ik weet vrijwel zeker dat je dat niet weet.