wat voor kabel heb je nodig voor laptop naar tv? en waar kan je die het beste/goedkoopste kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Dit ligt er aan wat voor uit gang mogelijkheden je laptop heeft. HDMI of VGA
Beiden zijn te halen bij mediamarkt of een elektronica zaak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen HDMI.
Een HDMI -kabel, let er wel op dat zowel je tv als je laptop een HDMI-aansluiting hebben. Een HDMI-kabel kan beeld en geluid 'transporteren'. Let er bij het kopen op dat je je niet laat verleiden door zogenaamde gouden aansluitingen of iets degelijks waardoor hij beter zou werken, dit werkt namelijk niet. Je kunt er een kopen bij veel webshops, bijvoorbeeld bol.com .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je geen hdmi hebt moet je waarschijnlijk een avg en een audio kabel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je HDMI?
Zoja kan je een hdmi kabel kopen bij de action voor €2,99,-.

Geen hdmi?
Dan een Vga kabel hebben de meeste computerspeciaalzaken altijd wel op vooraad.
Prijs weet ik niet maar denk rond de €5,-
Bijgevoegd plaatjes van hdmi en vga poorten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist die VGA heb ik.
paulus811
11 jaar geleden
Ik bestel al mijn kabels bij allekabels.nl. Voor 79 cent heb je daar al een HDMI kabel. Bij MediaMarkt moeten ze daar 19,95 voor hebben. Zelfs met verzendkosten ben je dan nog goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@reyer98
Dat word dan een vga kabel ;)