Waarom heb ik alleen geluid bij UPC Mediabox naar Pinnacle hybrid pro stick 340e, via composiet (tulp)?

Hoi, ik heb de hybrid pro stick 340e van Pinnacle. Ik wil graag tv kijken op mijn pc via een mediabox van UPC. Dat wil ik doen met composiet (tulp), maar als ik het probeer heb ik geluid van de zender die dan opstaat maar geen beeld. Weet iemand hoe ik wél aan beeld kom en daarbij ook geluid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De mediabox staat waarschijnlijk (bij TV instellingen) op "Hoog (RGB)", dan maakt ie geen composiet signaal. Zet die instelling op "standaard", dan zou je een composietsignaal moeten krijgen via een SCART naar (gele) tulp kabel (en waarschijnlijk heb je ook een rood en witte voor de audio).
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit geprobeerd maar hij doet het nog niet. Weer alleen geluid. Maar moet ik nou de composiet achter in de Mediabox van UPC steken of achter in de tv?