Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik recht op een interactieve recorder voor €99?

2 weken geleden heb ik bij Ziggo het alles in 1 plus pakket gekocht. De interactieve recorder was toen tijdelijk niet leverbaar. Ik heb toen de HD ontvanger voor €49,- gekocht. Ik ben hier niet tevreden mee en ik wil graag een interactieve recorder kopen. Moet ik nu €199,- betalen of heb ik recht om hem te kopen voor €99 (bij aanschaf van een alles in 1 pakket kan je hem kopen voor €99)?

Ik heb de Ziggo klantenservice gebeld en hun zeggen dat ik er €199,- moet betalen voor een interactieve recorder. Ik zou dit belachelijk vinden omdat die namelijk niet leverbaar was toen ik Alles in 1 heb besteld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
405

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt er zelf voor gekozen om die ontvanger te kopen. Als je nu toch die recorder wilt, dan moet je gewoon betalen wat die kost.
Dat die niet leverbaar was toen je bestelde, doet niet ter zake: je had even kunnen wachten met bestellen tot ie er wel weer was, maar je koos zelf om dat niet te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding