Wat is een multimedia beeldscherm?

Ik zag er een. Bij de aldi, maar ik weet niet precies wat het voor moet stellen, kan je er tv op kijken, kan je je pc er op aansluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://lmgtfy.com/?q=Multimedia+beeldscherm+wikipedia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus jij gaat naar Google om iets op WikiPedia te zoeken? Je hebt mazzel dat er geen lmwfy.com is ;-) Jij bent zeker ook zo iemand die om naar een website te gaan eerst naar Google gaat en daar in het zoekvak het adres van de website intypt en dan bij de zoekresultaten de link naar de website aanklikt i.p.v. meteen het adres in de adresbalk in te typen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@sietse62, de grap is dat er geen site is op wikipedia die beschrijft wat een multimedia scherm is. Verder kan ik de term ook helemaal niet. Dus je reactie slaat echt nergens op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Relax mensen, het was maar een bijdehand grapje. ;) Hold your horses.

Antwoorden (1)

Het is een gewone tv met dvd-speler ingebouwd en usb ingang zodat je op allerlei manieren films ermee kan bekijken. De term multimedia beeldscherm/tv ken ik verder niet, het lijkt dus een door ALDI of de fabrikant bedachte term. In principe is elke tv met een VGA/DVI/HDMI aansluiting ook te gebruiken als PC-monitor.

18.5" Multimedia LED TV
Dit kleine multitalent met 48 cm HD Ready breedbeeldscherm speelt via de ingebouwde DVD-speler of mediaspeler in de USB-poort vele digitale bestanden af. Door de twee 5 watt RMS ingebouwde boxen en de meegeleverde extra 12 V aansluiting is hij ideaal om mee te nemen in de caravan of zelfs te installeren in uw auto. Meer apparatuur aansluiten kan via HDMI, VGA, Scart en een digitale audio-uitgang.