hallo ik heb gister een film gezien mijn vader wilden die ook zien maar kon hem niet zien hoe moet ik hem terug kijken? film:open range western film

dus mijn vraag is hoe kan ik die film terug kijken ik heb al op rtl gemist gekeken nee, ik iwl hem gratis en een goede versie

mvg mathijs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Films worden niet vertoond op RTL Gemist.
Je beste optie is kijken of je bibliotheek hem misschien heeft en hem daar lenen.
Anders zul je hem ofwel moeten downloaden van één of andere download-site (mits je hem daar kunt vinden) of je zult er een paar euro tegenaan moeten gooien en hem huren in een film-verhuurzaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij stagevu kun je hem zien in behoorlijke kwaliteit.
helaas zonder ondertitels