Moet een nieuwe lcd/led tv rechtop vervoerd worden?

In het begintijdperk van de lcd tv moesten deze rechtop vervoerd worden. Geldt dat nog steeds, of mag de tv gewoon plat?

paulus811
12 jaar geleden
23.1K

Het beste antwoord

Voor een LCD scherm maakt het niet uit, liggend of staand vervoeren.
Bij een plasma zou het een probleem kunnen zijn, vanwege de toch dikkere glasplaat die eventueel zou kunnen breken door heftig schudden of stoten. Maar in het algemeen moet liggend of staand vervoer niet zo veel problemen opleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
tnx +

Andere antwoorden (1)

Ze zijn ook liggend naar de winkel gebracht op de pallets... Ik heb er 3 liggend vervoert en ze zijn niet kapot te krijgen!!!