Moet je KPN netwerk rechten blijven betalen als je naar Pretium telecom gaat?

Moet je nog rechten aan KPN betalen als ik overstap naar Pretium? Iemand zei me dat je voor de aansluiting moet betalen.
Zoja hoeveel is dat ongeveer?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ter verduidelijking: Ik ben niet van plan om naar pretium te gaan, maar dat dient als voorbeeld.
Het gaat me erom of ik KPN moet blijven betalen voor de aansluiting.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weg bij de KPN snap ik, maar naar Pretium toe??? AJB google een beetje voordat je de stap waagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga nooit naar Pretium, je komt er niet van af, zonder agressie.

Het beste antwoord

Als je een telefoonabonnement afsluit met een provider die de KPN kabel gebruikt (ook Tele2 dus), dan betaal je voor de KPN kabelaansluiting. Maar dat zit normaliter wel bij je telefoonrekening in, en niet apart.
Als dat niet zo is heeft men je valselijk met een laag tarief binnengelokt.
Bij mij heeft E.ON (energie) dat geflikt.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pretium, dat zijn toch die oplichters die telefonisch KPN-klanten benaderen, en dan doen alsof ze van kpn zijn en mensen een abonnement aansmeren zonder dat die mensen dat doorhebben?

Gelukkig zijn ze tegenwoordig bij oudere mensen zoals mijn oma van 9 wat coulanter en mogen die nog onder de onduidelijke gemaakte afspraken vandaan komen.

Zal wel naar aanleiding van de vele afleveringen bij Vara's Kassa geweest zijn, dat ze dit hebben aangepast.

Dit soort bedrijven zouden geen bestaansrecht mogen hebben.

Google maar eens op hun naam, en overweeg dan opnieuw of je wenst over te stappen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar het gaat me meer om het punt van de extra kosten.

Ik noemde pretium als voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jonge oma heb jij ;-)
walter
12 jaar geleden
90 dus ;-) Grapjas :p
walter
12 jaar geleden
Ik denk dat het afhankelijk is van naar welke partij je overstapt.
Ik bel bijvoorbeeld via Tele2, en betaal niks aan KPN.