Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Goed alleen wel duur vergeleken met andere normale kabelaanbieders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb Canal Digitaal via de schotel. 5 Euro per maand voor de publieke- en de NL commerciele zenders.
Neem de decoder mee naar de camping en werkt prima.
Voor de kabel betaalde ik 19 Euro per mnd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb ook canaldigitaal via schotel aan 50 euro denk ik en is zeer goed. Voor een kleine prijs een redelijk groot aanbod.
En je kan steeds uitbreiden wanneer je wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op dit moment geeft satelliet (DVB-S) (dus ook Canal Digitaal) de aller-allerhoogste beeldkwaliteit. Betere keuze is er niet als je de Nederlandstalige zenders wilt ontvangen.

De digitale kabeldecoders (DVB-C) komen echter qua kwaliteit stapje voor stapje dichter bij satelliet, alleen de programmakeuze blijft zwaar achter.

Indien mogelijk KPN Digitenne (DVB-T) vermijden! Dit systeem was bedoeld als vervanger voor de "analoge spriet" op de camping, niet om een hoogwaardig LCD scherm te voorzien van een hoogwaardig televisie signaal...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het de deur uit gedaan. Ik heb wel zo'n 4000 kanalen via de schotel (Schotel met rotor) maar breng m'n centjes niet meer naar Canal Digitaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beetje een boevenbende. Prijzen zijn gekatapulteerd de laatste tijd. En als je een 2e smartcard hebt, is het abonnement op je 2e smartcard onlangs ongevraagd omgezet naar een duurder abonnement. Je moet dan zelf protesteren om het weer ongedaan te maken. Foute praktijken, wegblijven bij die club.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding