Kan een tv ook automatisch aan bijvoorbeeld om 20:00 komt gtst op tv kunnen sommige tv's ook automatisch aan?

Als ik mijn tv uit heb kan hij dan ook automatisch aan zodat je hem bijvoorbeeld instelt op 20:00 om gtst te kijken en dat hij dan van zelf aan gaat. Bestaan er zulke tv's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K

Het beste antwoord

Niet elke TV zal dat kunnen, maar toevallig heb ik een Sony Bravia TV EX 7/32 waar deze functie op zit.
In het menu "instellingen">system settings>scène kiezen>klok/timers>klokinstelling>timer aan.
Hier kan ik kiezen uit: timer aan, en dan dag, tijd, duur, programma en volume instelling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het ook met mijn LG. Het type weet ik zo even niet uit mijn hoofd. Maar hij komt uit 2008 dus het kan dus al een poosje.

Andere antwoorden (3)

Nee, potvisje, dat zou wel mogelijk zijn, maar bij mijn weten is deze TV nog niet op de markt. Het omgekeerde kan natuurlijk wel, dat is een sleeptimer. Je kunt wel je digitale TV zo instellen dat hij GTST voor je gaat opnemen, zodat je het kan afkijken wanneer je zelf wil. Als je echt op tijd wil zijn, zet dan even een wekkertje in je telefoon, zodat je elke dag op tijd je TV kan aanzetten. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat gaat niet. Maar bij ons kan je wel een herinnering installeren dat als je tv aan het kijken bent en gtst begint
dan krijg je een bericht op tv en gaat het automatisch naar die zender. Maar dat gaat niet als je tv uitstaat. Je kan dus best gtst opnemen . (wij hebben een philips tv )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan(nog)niet, maar als je dit persee wild
dan neem je toch zo.n timer, waar je een schemerlamp
mee aan laat springen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan wel degelijk. Mijn TV uit 2008 kan dit zelfs al.