Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een los toetsenbord voor samsung TV's?

IK heb een UE46D6530 televisie. Het zou fijn zijn als er hiervoor een apart toetsenbord te krijgen is want met de afstandsbediening tekst ingeven is niet te doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
993
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig heb ik net op tweakers.net gelezen dat Samsung bij de CES bekend heeft gemaakt dat ze ook van plan zijn toetsenborden voor hun televisies te maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dit bestaat, een toetsenbord ter grootte van een afstandsbediening. Ik neem aan dat het voor de interactieve tv is met apps enzo? Heb zelf ook gekeken maar ben tot conclusie gekomen dat de Samsung iPhone app hetzelfde resultaat geeft!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zover bekend bij mij niet. Wel kun je USB toetsenborden aansluiten op je televisie. Werkt overigens voor mij wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is gewoon een toetsenbord die een USB-uitgang heeft en die je gewoon in de tv stopt? Dan zou mijn toetsenbord (draadloos met een ontvanger als USB) ook in principe kunnen werken, of kan dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmmm...als het echt zo simpel is... maar eens proberen dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is hetzelfde princiepe zou moeten werken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding