Bestaat er een los toetsenbord voor samsung TV's?

IK heb een UE46D6530 televisie. Het zou fijn zijn als er hiervoor een apart toetsenbord te krijgen is want met de afstandsbediening tekst ingeven is niet te doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig heb ik net op tweakers.net gelezen dat Samsung bij de CES bekend heeft gemaakt dat ze ook van plan zijn toetsenborden voor hun televisies te maken.

Het beste antwoord

Ja dit bestaat, een toetsenbord ter grootte van een afstandsbediening. Ik neem aan dat het voor de interactieve tv is met apps enzo? Heb zelf ook gekeken maar ben tot conclusie gekomen dat de Samsung iPhone app hetzelfde resultaat geeft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zover bekend bij mij niet. Wel kun je USB toetsenborden aansluiten op je televisie. Werkt overigens voor mij wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is gewoon een toetsenbord die een USB-uitgang heeft en die je gewoon in de tv stopt? Dan zou mijn toetsenbord (draadloos met een ontvanger als USB) ook in principe kunnen werken, of kan dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmmm...als het echt zo simpel is... maar eens proberen dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is hetzelfde princiepe zou moeten werken.