Universele afstandsbediening GRUNDIG RC-7-1 werkt half ?

Ik heb de code eindelijk gevonden maar nu maak die wel contact met m'n tv (?) Als ik druk brand het lampje van de afstandsbediening en die op me tv dus ze hebben contact maar ik kan de tv niet uitschakelen of zappen of iets anders dus ik kan niets met de afstandsbediening ik heb de samsung le32a456c2dxxc. De code die ik gebruikte is 0160.
Wat gaat er fout en wat kan ik eraan doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (2)

Blijkbaar is de code die jij gebruikt hebt wel voor een Samsung tv, maar niet voor het model dat jij hebt.

Zoek in de gebruiksaanwijzing naar andere codes voor Samsung en probeer die.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een andere code in de "Grundig familie" proberen.Mijn ervaring is dat die universele afstandbedieningen soms geeneens of half werken op het bedoelde apparaat.Heb hier nog wel andere codes voor grundig ook op een 0 beginnend.0117 0091 0114 0101 0135 0008 0017 0136 0043.Misschien kom je er mee weg.