heb een blu-ray home set speler deze speelt alleen gewone dvd's af hoe kan dat? en heeft iemand een simpele oplossing hier voor

Toegevoegd na 2 dagen:
heb voorheen ook gewoon blu-ray films gekeken en deze kunnen we nu ook niet meer kijken

merk samsung

Toegevoegd na 6 dagen:
allemaal bedankt !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
merk-type?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Type? (ik probeer er achter te komen of je set wel degelijk blu-ray geschikt is),met alleen samsung weet ik nog niks.

Antwoorden (2)

hoe het komt: hij is stuk
de simpele oplossing: laten maken, of een nieuwe kopen.
Vermoedelijk is een van de lasers kapot. Blue ray gebruikt een andere laser dan conventionele dvd's. Als de blauwe stuk is, krijg je precies dit verschijnsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat je blu-ray speler geen 3D ondersteund, en die blu-ray disc wel 3d beelden heeft (ook al wil je hem niet in 3d kijken, of ondersteunt je tv geen 3d). Dit was namelijk ook een misverstand bij de dvd van Marco Borsato bijvoorbeeld.