Ik heb een televisie maar het geluid kan niet harder. Hij staat nu ontzettend zacht wat volume staat al op zijn hardst wat kan ik hier aan doen?

Ik wil er wel niet weer te veel voor te betalen.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.7K

Het beste antwoord

Als je digitale TV hebt, kan je het volume meestal instellen via de decoder en via de TV. Als een van de twee te "zacht" staat kan je via de andere het geluid van je TV nooit "hard" krijgen.

Dus even controleren of niet een van de twee apparaten het volume knijpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk zijn de boxen kapot dit kan je laten repareren maar veel goedkoper is het om gewoon lossen boxen te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet he hele keten beschrijven
Als bijv de video uit een PC komt, moet je daar het geluid voldoende hard zetten,maar niet te hard want dan gaat het vervormen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn televisie was toen de volume knop kapot. Ik heb hem toen vervangen. Maar dat was wel een oude televisie