Is het mogelijk om via de usb ingang van je tv, een film af te spelen die van ondertiteling is voorzien?

Ik heb een philips tv 17404 ph 32 pfl hij speelt wel films met ondertiteling af via de usb stick die van een menu zijn voorzien en waar je de taal kan kiezen. maar sommige films lopen meteen door als je hem start. Dan valt er niks meer te kiezen, terwijl ze wel
ned. ondertiteling hebben .... of is er een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Klopt dat typenummer wel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee volgens mij is het de 32pfl serie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat Antwoordmand bedoelt of het _nummer_ wel juist is (dus: klopt dat 17404 wel?).

Het beste antwoord

Er zijn verschillende typen ondertitelingen, en er zijn verschillende soorten films (verschillend gecodeerd). Ik kan een paar zaken bedenken:
1. Kan je 'm updaten? (De TV flashen.)
2. Kloppen de bestandsnamen/bestandspaden op 't stickje wel?
3. RTFM :).