Hoe kan ik een nieuwe Harman Kardon met HDMI blue-ray speler aansluiten op een oude TV uit 2001? Fred.

Ik heb 2 extra scart aansluitingen op mijn tv.
Achterop zitten 2 tulp aansluitingen rood en wit.
Tevens een rode, witte en gele aan de voorzijde.

De tv Philips 32 PW 8806/real flat/100 zilver

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als er een SCART uitgang op je blu-ray speler zit moet je hem daarop aansluiten.

De echte vraag die je jezelf moet stellen is: waarom koop ik een blu-ray speler als ik een tv heb die geen HD-signaal kan ontvangen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zie dat er HK spelers zijn ZONDER SCART/composiet aansluiting, dan kan het alleen via een extra omzet kastje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Dat 'extra omzet kastje' heb ik gevonden, maar kost wel 299. Lijkt mij de miskoop van het jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwe tv kopen lijkt me dan ook een beter idee. :D
Op onderstaande link vind je dit apparaat.

HDMI naar Svideo, composiet converter down scaler

Of het met een prijs van 299 slim is om te koop waag ik sterk te betwijfelen. 100 erbij en je hebt al een aardig nieuwe tv.
paulus811